miércoles, 17 de marzo de 2010

Crònica 3r d'ESO

Vaig començar el curs amb moltes ganes degut a que estaba amb el meu amic de tota la vida Enrique,ja que Alfonso,no va estar amb mi en cursos anteriors degut a que es va anar en cinqué de primaria a la Penyeta Roja. Quan em va trucar a casa i em va dir que anava a la meua clase , jure que vaig ser molt feliç.
Poc a poc em vaig donar compte de que tercer de l’ESO era més difícil que segon.
Va ser l’ any que vaig tindre a Rosa Melià com a professora de valencià ,que ara tinc com a tutora a primer de batxiller.
Durant el curs les coses no m’anaven com jo volia degut a que excepte la primera avaluació ,l’optativa “Audiovisuales” em va caure en totes les avaulacions posteriors i a mi com pensé que a tots no m’agrade suspendre , estava molt tristós, perque no trobava solución per a aprobar-la,i quan pensave que m’anava per a setembre, va dir el mestre:
“no vos calfeu el cap que esteu tots aprovats”,l’estomac em va fer uns sons extranys no se si dels nervis o de l’alegria.
Deixant la part dels estudis, que pensé que encara que me coste una mica, jo em vull superar i m’esforço per conseguir el que em propose.
Al terreny esportiu, aquell any el Barça va pedre la lliga i la va guanyar el Reial Madrid ja tenia trenta-una en les seves vitrines , i estava molt enfadat.
El 27 de maig es celebren els eleccions municipals on va guanyar en vots el PP, pero en concejals el PSOE. Les eleccions generals les guanyaria avans el PSOE.Els meus pares parlen de vegades de política però a mi no m’agrada per ara.

Amb el meu equip , CD CASTELLÓ , vaig anar a Lyon( França)a jugar un torneig
de fútbol ,vam quedar tercers però vaig viure una experiencia molt bonica, vaig jugar
nevant i amb el camp molt nevat, ere precios, però molt incòmod i fred.
Pense que si no es fixa un equip gran en mi no tornare a jugar a un camp nevat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario