miércoles, 17 de marzo de 2010

Crònica 1r d'ESO

CRÒNICA DE PRIMER D'ESO

Era un día solejat del mes d’octubre del 2005, quan em vaig aixecar tot nerviós perque era el primer día d’institut(anomenat IES CAMINAS), i el canvi era molt gran perque passavem del col.legi a l’ institut amb tant sols dotze anys, però quan arrives a l’ institut penses que ja eres major, i en realitat eres el més xicotet .Era un dilluns quan vaig quedar amb els meus amics a la “ plaça del olivo”,Kike, Adrián Manzano, Héctor Salvador, Laura Olivares, Laura Ripollés, etc,i em recorde que li vaig dir a Kike: “¿qué no fem la fila com al col.legi per a entrar?”, i el em va dir que no perque aixó ja no era el col.legi, s’entrave directament a la sala d’usos múltiples, i en aquell moment em vaig donar comte que els xiquets que iniciaven el curs també estaven nerviosos.
Ens van donar una xerrada a la sala que abans he comentat , i després ens van dir l ‘aula i la tutora que ens corresponía per a eixe curs( va ser Encarna professora de castellà)
Em vaig anar adaptan i vaig aconseguir que no em suspengueren cap asignatura , així que aixó va significar que podía passar un bón estiu.
Vaig aprener a ser una persona més assentada, encara que parlare alguna que altra vegada, ademés em vaig trobar nous amics que todavia conserve.
En aquest any jugava en un modest equip, anomenat Uni-sport, però un día quan estava jugant un home se’n va acostar al meu pare i li va dir si m’agradaria jugar al C.D Castellón, i vaig fer les proves i em van elegir, avui día segueix jugant en aquest club i estic molt content, també es molt sacrificat perque tinc que entrenar moltes dies però mereix la pena.
Em va agradar molt el día de San Joan Bosco, vam jugar un torneig de fútbol i em vaig dinar un plat de paella que estava molt bona,la va fer Cristian Recacha perque ens va preguntar moltes vegades “esta buena verdad”.
Vaig anar a Port Aventura al fí de curs, i em va agradar molt perque vaig anar amb tots els meus amics.
A Espanya governava José Luis Rodriguez Zapatero, lider del PSOE, va ser reelegit a las últimas eleccions, i com a lider de l’oposició Mariano Rajoy.
Al 2005 va guanyar la liga de fùtbol profesional el Barça,ademés de guanyar el trofeo més codiciat la UEFA Champions League, guanyant al Arsenal per 2-1, gols de Belleti i Samuel Eto’o , els recordare tota la vida, perque ademés després vaig anar amb el meu pare, Alfonso i Enrique a la font de Castalia a celebrar la victoria amb els aficionats del Barça.
Al nostre municipi, Castelló , governe el partit popular, amb les eleccions del 2007 , van aconseguir majoria , i es va anomenar com alcalde de la ciutat a Alberto Fabra, i com a president de la Diputació a Carlos Fabra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario