miércoles, 17 de marzo de 2010

Crònica 2n d'ESO

L’estiu el vaig passar al meu camping Fredymar amb els meus amics el Ramón, Raúl, Pedro, els quals viuen a Terol, i tots els estius estem junts. Va arribar setembre i vaig anar a mirar les llistes a l’institut i em vaig posar tristós perque no anava amb les meves amigues Laura i Lorena però vaig pensar que a classe no era per a xarrar amb els amics per això ja les tenie al recreu. Va ser un any en el que les notes anaven bé però assignatures com a plástica em va caure a la segona avaluaciò , perque el dibuix no es el que més m’agrada , però pel demés va anar molt bé , crec que els professors estaven contents amb el rendiment de la classe.
També tinc que dir que vaig coneixer aquell any a un gran mestre i amic a la vegada, Toni Beltrán, era simpátic , explicava molt bé la seua matèria, i per a ser una assignatura de molt memoritzar la seua classe no es feía pesada perque les explicacions eren amenes.Al fútbol va ser un any únic , perque em va cridar la selecció valenciana , i aixó era tot un orgull per a mí, tots els dimecres tenia que anar a València a jugar amb jugadors de molta categoría , era molt important per a mi, perque vaig tindre l’oportunitat de jugar contra el Sevilla, etc.

Durant el curs el millor record va ser l’excursió a Castella – Lleó, amb els professors Toni Beltrán i Cristóbal. Van mirar monuments , catedrals, etc però per la vesprada i una hora per la nit ens deixaba anar-nos sols per la ciutat , era meravellosa. M’en recordé que com no , David Moreno, Francisco Sayas, Iván Martínez i jo vam arribar tard al hotel i Toni com gran mestre que era ens va dir que no passave res que ho comprenia.
Aquell any el Barça va pedre la lliga degut a que molts jugadors com Ronaldinho , Deco etc, eran uns malfainers i no van demostrar el que van ser i la lliga la va guanyar el Real Madrid però aquell any va apareixer en un torneig anomenat Joan Gamper una estrel.la Lionel Messi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario